14 Nisan 2020 Salı

Counter-Strike 1.6 sunucusunu kurmak için hızlı ipuçları

Bir oyun sunucusu kurmak hiç bu kadar zor olmamıştı. Dikkatli adımlar atarak, herhangi bir hata veya sorun yaşamadan istediğiniz oyun sunucusunu oluşturabilirsiniz.
Peki, bu blog yazısında, Counter-Strike 1.6 sunucusunu dikkatlice kurmak ve herhangi bir oyun modunu eklemek için atabileceğiniz bazı özel adımlar atacağım. Ve bunların hepsi düzgün bir şekilde yapılacaktır, bu yüzden gelecekte herhangi bir sorun yaşamaya gerek yok!
Bu nedenle, bir CS 1.6 sunucusu kurmak için aşağıdaki gibi 4 adım atmalıyız:

  1. CS (Counter-Strike) 1.6 sunucusu için en iyi işletim sunucusunu seçme
  2. Metamod'u Yükleme
  3. Amxmodx Kurulumu
  4. CS 1.6 özel modlarını yükleme

1. CS (Counter-Strike) 1.6 sunucusu için en iyi işletim sunucusunu seçme

Barındırma oyun sunucuları açısından, doğru işletim sistemini seçmek bu konuda büyük bir etki yaratabilir.
Kullanılan ana 2 işletim sistemi Linux ve Windows'tur. Ve herhangi bir gecikme olmadan kararlı bir Counter-Strike 1.6 sunucusuna sahip olmak için sunucunun yeniden başlatılması gerekir. Bir Linux sunucusu kullanmanızı önemle tavsiye ederiz ve bunun nedeni performans açısından güvenilirliği nedeniyle (yıllar sonra bile) ve elbette fiyatın yeniden başlatılmasına gerek yoktur.
Ancak, Linux sistemi bir şekilde gelişmiş bir sistemdir ve onu kullanmak için bazı komutları öğrenmeniz gerekir ve her şeyi karıştırmazsınız. CS 1.6 için, tüm Linux komutlarını öğrenmek zorunda değilsiniz, temel olanları bilmek ve bu öğreticiyi takip etmek, her şeyi sorunsuz bir şekilde yüklemenize yardımcı olabilir!
Diğer taraftan, Windows kullanımı çok kolaydır ve Counter-Strike 1.6'nın iyi çalışmasını sağlamak için herhangi bir ekstra komut gerektirmez.
Tek yapmanız gereken Counter-Strike 1.6'yı (CS 1.6) kurmak ve ana oyun dizininde bulunan HLDS.exe dosyasını çalıştırmaktır. Bu oyun sunucunuzun temelde çalışmasını sağlayacaktır!
Metamod ve Amxmodx kurulumları için, temel olarak her iki işletim sistemi için de aynıdır. Yani, hakkında hiçbir şey için endişelenmenize gerek yok. Sadece okumaya devam edin ve adım adım takip edin!

2. Metamod'u Yükleme

Yani, temel Counter-Strike 1.6 sunucusunu kurmanız bitti. Bir sonraki adım, hem Metamod hem de Amxmodx'u kurmak için geliyor. Bu eklentilerin her ikisini de (eklentileri) kullanmak, istediğiniz herhangi bir CS 1.6 modunu eklemenize ve çalıştırmanıza izin verecektir.
Yani, CS 1.6 için Metamod'u yüklemek için, önce indirmelisiniz. Bunu yapmak için tek yapmanız gereken ana web sitesine (metamod.ord) gitmek ve indirme düğmesine basmak.
İndirme işlemi tamamlandıktan sonra, Counter-Strike 1.6 ana sunucu klasöründe "Eklentiler" klasörü oluşturmanız gerekir. İndirilen dosyaları (temelde metamod klasörü) buraya yerleştirin. Liblist.gam adresine gidin ve DLL dosyasını orijinal CS 1.6 DLL (seçtiğiniz işletim sistemine bağlı olan) yerine metamod dosyasını çalıştıracak şekilde değiştirmek için düzenleyin.

3. Amxmodx Kurulumu

Amxmodx es un complemento de Metamod. Entonces, básicamente, Metamod es el complemento principal de su servidor Counter-Strike 1.6. Eso le permitirá agregar Amxmodx como un complemento de metamod. ¡No tiene que entender eso por ahora, solo para informarle sobre el uso futuro!

Ve Amxmodx hakkında, istediğiniz herhangi bir eklenti eklemenize izin veren en iyi bölüm. Hangi işletim sistemini kurduğunuzdan bağımsız olarak, CS 1.6 sunucunuza Metamod zaten yüklüyse üzerine herhangi bir mod yükleyebilirsiniz!

4. CS 1.6 özel modlarını yükleme

Yani, burada her şey temelde kuruldu. CS 1.6 sunucunuzda hem Metamod hem de Amxmodx eklentileri ile çalışırsınız. Bir sonraki adım, sunucunuz için gerçekten ne istediğinizi aramaktır. Bu, ilk adımda oyun modlarını aramaktan başlar.
Bu bölümde size normal Alliedmods topluluk forumlarında takılı kalmanızı ve orada arama yapmanızı tavsiye ederim. Kararlı ve en önemlisi onaylanmış bir eklenti seçtiğinizden emin olun.
Counter-Strike 1.6, Zombie Plague, Base Builder, JailBreak, Zombie Escape, Swarm Embrella ve daha pek çok popüler oyun moduna sahiptir.
Bu modların her birinin kendi kurulum talimatları vardır. Adımları izleyin, gerektiğinde forumlarda yardım isteyin ve bulduğunuz herhangi bir hatayı bildirin, böylece daha iyi kullanım için güncelleyebilirler!
CS 1.6 sunucunuzun keyfini çıkarın ve iyi çalışmaya devam edin. Umarım bu küçük rehberde size yardımcı oldum, daha fazlası için bizi izlemeye devam edin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.